2. avg. 2012

Kako, si pa ti zapakiran?!

Leta  1973 je James Pilditch napisal knjigo, Tihi prodajalec. Knjiga je neverjetno hitro, postala sinonim, za drugačen pogled na fenomen embalaže. Embalaža, pravi Pilditch, je kot kreativni prodajalec; uporabljena mora biti, da vzbudi sanje, proda pa resničnost. Danes, štirideset let pozneje, od embalaže zahtevamo veliko več.  Embalaža je eden ključnih in najmočnejših delov celovitega trženja izdelka.

Daleč so časi, ko je bila funkcija embalaže le ohranjanje in fizična zašcita izdelka. To so bili časi prodaje preko pulta, maloštevilne konkurence in zadovoljevanja osnovnih potreb kupcev. O marketingu se ni sanjalo še nikomur, sladke in samozavestne besede prodajalca pa so pomenile alfo in omego prodajnega uspeha.

Danes se izdelki na policah večinoma prodajajo sami. No, ne čisto sami – prodaja jih embalaža. Embalaža je nekaj, kar nas spremlja na vsakem koraku. Ne verjamete? Naslednjič, ko greste v trgovino se zavestno vprašajte, zakaj kupujete že tretji gel za tuširanje, ko pa imate pa doma, še najmanj dva polna?! Ja...Spet ste izbrskali takooooo simpatičen vonj, ki ima povrhu še lično embalažo. Res verjamete sami sebi, ko si govorite, da boste gel slej, ko prej tako ali tako potrebovali?!

Pustimo ob strani vso debato, kaj in zakaj prodaja. Tudi sama na koncu padem na dober izdelek, ki ima povrhu vsega, vrhunsko oblikovano embalažo. Cenim lep dizajn in domiselnost. Včasih zgolj obžalujem, da nimam doma ene take velikeeeee omare, kamor bi lahko pospravila vse te stvari :)  Za vas sem izbrskala nekaj dobrih primerov oblikovanja embalaže. Priznajmo si... Lepo zapakirane stvari...so lepše. Pika. 













Ni komentarjev:

Objavite komentar