Daleč so časi, ko je bila funkcija embalaže le ohranjanje in
fizična zašcita izdelka. To so bili časi prodaje preko pulta, maloštevilne
konkurence in zadovoljevanja osnovnih potreb kupcev. O marketingu se ni sanjalo
še nikomur, sladke in samozavestne besede prodajalca pa so pomenile alfo in omego
prodajnega uspeha.
Danes se izdelki na policah večinoma prodajajo sami. No, ne
čisto sami – prodaja jih embalaža. Embalaža je nekaj, kar nas spremlja na
vsakem koraku. Ne verjamete? Naslednjič, ko greste v trgovino se zavestno vprašajte,
zakaj kupujete že tretji gel za tuširanje, ko pa imate pa doma, še najmanj dva polna?!
Ja...Spet ste izbrskali takooooo simpatičen vonj, ki ima povrhu še lično embalažo.
Res verjamete sami sebi, ko si govorite, da boste gel slej, ko prej tako ali
tako potrebovali?!
Pustimo ob strani vso debato, kaj in zakaj prodaja. Tudi
sama na koncu padem na dober izdelek, ki ima povrhu vsega, vrhunsko oblikovano
embalažo. Cenim lep dizajn in domiselnost. Včasih zgolj obžalujem, da nimam
doma ene take velikeeeee omare, kamor bi lahko pospravila vse te stvari :) Za vas sem izbrskala nekaj dobrih primerov
oblikovanja embalaže. Priznajmo si... Lepo zapakirane stvari...so lepše. Pika.
Ni komentarjev:
Objavite komentar