17. jul. 2013

Poletna romantika

Mislim, da o poletju in njegovih "super duper" efektih ne rabim več izgubljati besed. Poletje je tukaj s vso lepoto in vonjem po dopustu. Za vse nas, ki nas le ta čaka v drugi polovici poletja je slednji tako oddaljen kot vsako sanjarjenje o jabolku, ki še zeleno ždi na drevesu. Nekaj dni nazaj sem že x-tič pometala balkon, ki ga pridno onečedijo ptički. Moj lepo urejen kotiček, ki mu pa nekaj manjka...Malce poletnega sanjarjenja. Vsi moji cvetlični lončki so se mi naenkrat zazdeli presneto pusti. Misel je dala idejo in ta je sprožila tipkanje prstov in brskanje po spletu. Za vas sem poiskala krasno "Naredi sam idejo", ki bo vaše pustne glinene lončke spremenila v pravcate poletne spogledljivce.

Potrebujemo:
- glinen lončke
- lepilo za servietno tehniko
- čipkaste trakove (najdete jih v vseh bolje založenih hobi trgovinah)
- gobico za nanašanje lepila

Navodila: 
Navodila bodo danes tako kratka da boste verjetno prej okrasili lončke, kot prebrali naslednje vrstice. Na     stranice lončkov nanesemo lepilo, namestimo čipko in čeznjo za fiksiranje nanesemo še eno plat lepila. Končano. Sedaj morate zgolj počakati, da se lepilo posuši in v nove lončke posaditi ljubke rožice. Pa prijetno ustvarjanje vam želim.



Ni komentarjev:

Objavite komentar